söndag 30 oktober 2016

Härligt höstvärder!!

Vilken helg det har varit!
Fredag till lördag var jag med mitt jobb på Loka Brunn och myste :)

Men idag har jag och familjen haft en heldag med hundarna. 
Vilket fantastiskt väder. Vi åkte ut till Finnåker där min pappa bor och gick en lång promenad med alla hundarna, pappas lilla Ejra fick följa med också. Hundarna älskar att gå där, de blir helt galna av glädje och har riktiga fralla race.
Lilla Tindra fick kolla in vatten för första gången, det var spännande :)

Om ni har vägarna förbi Finnåkers Kursgård ska ni helt klart stanna till där och gå en promenad i parken och runt deras vandringsleder!

Jag tog så många bilder så jag får dela upp det på flera inlägg :)

När vi kom hem var det kloklippardax mm.
Nu sover de alla fyra och jag ska förbereda för en ny vecka.

Här kommer massor med härliga höstbilder.














Full rulle!!

2 kommentarer:

  1. Det ser störthärligt ut! Vilka fina bilder du fick till! Och så fina vovvarna är!
    Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen härligt där!!
      Kramar

      Radera