lördag 26 september 2015

Utställning i Lindesberg

Idag var det hundutställning i Lindesberg.
Jag var där och "marknadsförde"
 Howsweet Hundmassage & Rehab.
Så jag tänkte varför inte ställa ut Lilly samtidigt för träning.
Det är en officiell utställning för brukshundar och en inofficiell utställning för övriga.

Jag sponsrade med ett presentkort på en hundmassage i bägge klasserna.
Just nu har jag ett öppningserbjudande på hundmassage. En behandling för 250kr, ordinarie pris 350kr fram till 30/11 2015.

Det blev en underbar dag med strålande sol och massor med trevliga hundmänniskor!!


Det var GENOMBLÖTT på marken, det klafsade verkligen när man gick så maken fick köra hem och hämta gummistövlarn. Lilly som aldrig brukar bry sig om vätan tyckte det här var i västa laget.....Hon klafsade fram som en stelbent :)
Därav var min tanke att utställningen gör vi lite för träning, hade inga förhoppningar alls på lilla Lilly då hon verkligen inte ville gå i denna blöta.....Hon vlle inte gå ur buren!

Men väl i ringen så travar hon på med kraft och framåtanda.
Lilla skruttan gick in och blev BIR med HP!!!
I gruppen var hon så nära en plasering men fick nöja sig med en 5:e placering.

Tycker mycket om domare Andreas Lantz som är lugn och go med hundarna.

Min kära make har tagit bilderna.
Här kommer en hel drös och fler kommer framöver.
 Välkomna till Howsweet Hundmassage & Rehab.
Hmmm det är på kort man ser att man blir älder. Jag tycker ju fortfarande att jag är 25 år( iallafall i sinnet!!) så när jag ser mig själv på bild undrar jag vem den där gamla tanten är?! :)




 Här kommer den där trevliga människan igen :)


 Så glad kan man bli av ett BIR:)
Pusskalas!


 I grupp ringen.

Det är svårt att läsa kritiken så jag skriver av den:
Trevlig tik i fin helhet. Mycket bra huvud och uttryck. Bra skalle med välplacerade öron. Väl utfyllt nosparti. Bra underkäke. God hals och överlinje.Bra förbröst och bröstkorg. Passande benstomme och vinklar. Vägvinnande rörelse med bra attityd. Trevligt temperament. Välpresenterad.





2 kommentarer:

  1. Ååååå, vad oerhört roligt! Grattis och hurra!!!
    Ni är så bra!
    Kram på dig vännen

    SvaraRadera