tisdag 15 september 2015

Trött!

Jag har varit väldigt trött de sista veckorna, inte "vanligt" trött untan en annan sort. 
Lite som när man har en riktig förkylning eller influensa och man känner efter bara typ 5 minuter uppe att man är så trött/slut att man bara måste gå och lägga sig igen, den typen av trötthet. 
Så min make skickade mig till läkaren igår.
Jag har alltid i hela mitt liv haft lågt blodtryck men nu är det helt plötsligt högt. Läkaren har tagit massor med prover som jag får reda på imorgon, men jag tror bara det är för jag har haft så mycket runt mig det sista året och stressat en del....
Nu får jag nog lov att ta det lite lugnare på riktigt, är inte 20 år längre :)
Nu känner jag mig piggare när jag varit hemma några dagar och faktiskt inte gjort något annat än sovit och glott på TV.
Skönt att flickorna inte går i taket utan tycker det är ganska mysigt att ligga i soffan med mig.

De mår bara bra och det är full fart på alla tre när de inte myser med mig!!


4 kommentarer:

  1. Men ååååå. Så gulligt filmklipp!!! Hur goa är de inte :-)
    Hoppas doktorn kan hjälpa dig nu och att du får möjlighet att varva ner lite. Det är du väl unt
    Stor, varm kram!

    SvaraRadera
  2. Åh va Goa dom är, härlig video!!❤️Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna!! jag är mycket piggare nu!!
      Kram!

      Radera