fredag 19 juni 2015

Jag fixade det!!!!

Har pluggat som en dåre, jobbat, tagit hand om familjen och masserat massor med hundar, tänkt att det här går aldrig mer en 1 gång men försökt att hålla fokus.....


Och tänk.....jag fixade det!!!!
Är så sjukt glad, svävar på små moln, fattar inte riktigt att det är sant!
Det här är det svåraste jag har läst till och då har jag både läst till hundunstruktör och hundpsykolog.

Nu börjar en ny era i mitt liv som jag med spänning ser fram emot!
Diplomerad Hundistruktör, Diplomerad Hundpsykolog och Diplomerad Hundmassör med behörighet att ta emot och behandla hundar med remisser från veterinärer!!!

Sist men absolut inte minst så fyller min älskade son 12 år!!
Grattis älskade Lucas <3



Glad midsommar!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull att det finns inte ord!! Grattis!!!!! Du är så bra!
    Vad kul att få jobba med sånt man älskar .
    Grattis till Lucas också
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min underbara vän!! Du har verkligen stöttat mig!!
      Kramar <3

      Radera