lördag 13 juni 2015

Fotomodellen Twizt!!

Idag kom Therese och Twist med matte Monika på besök.
Twist är en schäfer på 8 år, som jag har masserat sedan i början av April.
När han kom för sin första massage var han stel och markerade på höger bak och vänster fram. 
Det är en underbar hund som nu efter några behandlinagar har blivit så mycket bättre.

Jag ville gärna ha med  Twist på hemsidan för han är en hund som har tränat så mycket i sitt liv.
Jag är så fantastiskt glad att jag kan hjälpa honom till ett fortsatt aktivt liv med hjälp av massagen.
Så Twist kom med matte Monika för att vara fotomodell idag med hjälp av Therse som tog alla bilder!!










tack Twist, Monika och Therese för idag!!

1 kommentar:

  1. Tack själv, vännen 💝
    Det var verkligen en jättetrevlig stund! Man blir imponerad av vad massagen gör med hundarna och jag hoppas många kommer prova med sin egen hund.
    Det var så roligt att hinna träffas en lite längre stund också. Vi ses snart igen.
    Kraaaaam !!

    SvaraRadera