tisdag 30 juni 2015

Hipp Hipp Hurra!!!

Hipp hipp hurra för våran underbara Howsweet Love is all around, "Lilly".

Tänk Howsweet valparna fyller 1år idag!!!
Stort, stort GRATTIS:
Lilly, Liv, Hazel, Smilla, Ebbot och Tage, på eran dag!!
Hoppas ni har fått presenter och "tårta" :)

Här är valparna ca 1 dygn gamla.


 Lilly protesterar redan då :)



 4 st tikar och 2 st hanar = 6 st underverk <3
Och så här såg det ut idag, 1 år senare.
 Lilly ser lite förvånad ut...va är den bara min?!
 Alma är förbaskat snabb när hon själv vill :=)
 Men Lilly är snabbare!!!
 Yes!! Mitt paket bara mitt!!!!

 Och där kom morsan igen...
Kan lugna er med att Alma tröttnade ganska snabbt 
och Lilly fick sin gosis ifred :)

Ett underbart år har det varit och jag är så glad över "mina valpar" som jag älskar så mycket!!!
GRATTISKRAMAR!!!!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till Lilly och till alla syskonen
    Grymt snygg bild då Lilly står med leksaken. Hon ser stolt ut
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!!
      Hon var riktigt stolt över att bara hon fick en present :-)
      Kramar!!

      Radera
  2. Fina Lilly! Hihi va rolig hon är :) tänk att de är ett år, kommer ihåg första gången vi hälsade på er! Känns ju som igår! Är så glad att de är så fina och välmående allihopa! Absolut finaste valpkullen ever...❤️Kram på er! Liv hälsar från soffhörnet, det tar på krafterna att fylla år...zzzzzz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte klokt va fort tiden går!! Visst är de underbara alla 6 <3
      Kramar!!!

      Radera