lördag 6 juni 2015

Besök hos Stjärnkullens kennel

Idag tog jag en tripp till en kurskamrat i hundmassage.
Hon bor utanför Grängesberg och driver Stjärnkullens kennel som har mopsar.

Just nu har Leila en liten underbar kull på 6 veckor.
1 hane och 1 tik: Stjärnkullens Olsson och sjtärnkullens Kalla, de blev till under skid VM i Falun.
Coola namn tycker jag :)
Gissa om jag blev valpsugen!!!
Åååå så mysigt att få gosa med bebisar igen.
Tänk det är snart 1 år sedan mina underbara valpar kom till världen!!

Hur som helst var det sååå kul att få prata hundmassage med en kursare. Man kan känna sig lite ensam med sina tankar och ideer ibland och då är det guld att få byta tankar med en "likasinnad".
Vi babblade och fikade, precis som det ska vara.
Vi kommer att sammarbeta en del och det kommer bli fantastiskt kul!!!

Jag kan varmt rekommendera Stjärnkullens kennel och Hundmassage om ni behöver en massör i närheten av Gränesberg.

Ibland blir det jättebra bilder med mobilen och ibland blir det katastrof....den här gången gör verkligen inte bilderna valparna sin rättvisa, men här kommer ett gäng ändå.
De är så underbara!! 





Vill tacka Leila Söderlund på Stjärnkullens kennel och hundmassage för en toppen dag.
Längtar till vecka 25 när vi går sista delen av vår utbildning!!

2 kommentarer:

  1. Men vilka störtsöta gullungar. Helt bedårande!!
    Så skönt det kommer bli för er att bli klara med utbildningen. Då kan ni köra igång på riktigt
    Stor, varm kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du vännen, nu kör jag på enbart vilja!!! Ska bli sååå skönt när jag är klar :)

      Kramar!!

      Radera