måndag 21 maj 2018

vilken vecka!!

Vilken vecka!!
Sol och riktig högsommarvärme.
Hundarna har solat sig och myst runt i trädgården.
Det har varit så varmt att det har blivit lite kortare promenader på morgonen eller sent på kvällen men det gör inget för här är dörren öppen hela dagen så dom traskar in och ut som dom vill😊

I lördags hade jag en föreläsning kurs i "hundmassage hemma"
Jättekul att få träffa så många trevliga entusiastiska människor och deras hundar.

Jag har en ganska hektiskt tid framöver, tills jag går på semester vid midsommar. Jag ska ha några föreläsningar till, en på frallaspecialen den 16 juni, det ska bli spännande!
Sedan ska jag gå två extra kurser i avancerad laser.

Det gör tyvärr att jag inte hinner uppdatera bloggen så ofta under den här tiden. Det tar ganska mycket tid att ta kort och skriva. Det känns tråkigt då jag tycker det är så kul men den sista tiden har jag haft dåligt samvete när jag inte hinner uppdatera så ofta som jag vill och då är det bättre att bestämma sig för att ta det lite lugnare med bloggande en tid framöver.
Ni kan följa oss på Facebook under Howsweet Hundmassage & Rehab eller instagram under kennel Howsweet.




Kram till er alla!!

2 kommentarer:

  1. Åh, ljuvliga bilder på vovvarna!
    Vad roligt med föreläsningar. Det är så bra att som hundägare lära mer om hur vi kan ta hand om våra fyrbenta.
    Det är lugnt - bloggandet kommer igång igen när tid finns. Jag har lite samma läge.
    Sköt om dig ❤
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får ju tyvärr lov att prioritera om ibland.
      Kramar!!

      Radera