söndag 17 juni 2018

Länge sedan

Ja nu var det verkligen länge sedan jag skrev, tyvärr blir det lite så ett tag framöver.

Det har varit full fart på både mig och frallorna😊
Jag har gått klart alla stegen till avancerad laserterapueat och har skrivit provet för en certifiering, men det resultatet har jag inte fått ännu, är minst sagt nervös över det. Fast gick det inte får jag väl skriva om, har ju ändå ett fint diplom!

jag och Sture var till Leksand förra helgen på utställning. Gick hyfsat med tanke på att jag var såååååå stressad. Vi skulle gå in nästan först i ringen och vi var sena och det är det värsta jag vet. Vill vara minst 30 minuter innan jag ska gå in så jag och hunden hinner coola ner oss men vi blev ganska sena så jag var jättestressad och det kände såklart Sture av.
Men ett VG blev det trots allt. Och jag har lärt mig att vara ute i god tid 😅

Nu har jag bara ett par dagar kvar sedan är det semester!!
Detta år har jag bestämt att jag ska vara ledig på riktigt och inte boka in behandlingar, trots att jag gärna vill men jag måste vara lite ledig också.....får väl se hur det går i slutet....

Här kommer lite bilder från sandgropen när vi var där för några dagar sedan.
Hundarnas favvoställe!!








En riktigt skön midsommar önskar vi er alla!!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig, vännen ❤
    Fina bilder! Saknar sandgropen. Vi kanske får ta en träff där under sommaren
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa en träff i sandgropen måste vi få till i sommar!!
      Hundarna älskar den :)
      Kramar!!

      Radera