söndag 1 november 2015

Datorer, datorer, datorer.......

Nepp, får inte till det med bilderna...
Har fått en beskrivning av bästa Therese via mobilen men tror ni jag fixar det?
NEJ!!!!
Fattar inte vad jag gör för fel.....
Nu får jag kalla in pesonlig hjälp!
Jag måste se hur man gör annars funkar det inte för mig och min hjärna.
Så den här veckan får jag bjuda på gamla bilder på tjejerna :)
Vad sägs om lite vinterbilder från i vintras. Snart är snön här fast det är svårt att tro nu när det fortfarande är så varmt.
Jag plockade in rosor från trädgården idag 1/11 2015.











Ha en riktigt skön söndag så hoppas vi att jag snart kan ge er nya bilder!!

2 kommentarer:

  1. Men du det blev inte så dumt med gamla bilder heller :-) Nu blev man längtig efter snö. Vore väl inte så dumt!
    Ärs, datorer....De är väl typ till för att reta gallfeber på en...?!
    Kram å ha en bra vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det kan man lugnt säga...datorer kan göra en galen :D
      Kramar!!

      Radera