fredag 30 oktober 2015

Datorer..... GRRR!!

Jag är ju verkligen inte bra på datoren och mobiler eller liknande apparater!!!
Uppdaterade datorn idag, jättebra eller...?!!?
Nu får jag helt plötsligt inte över mina foton från kameran.....Åååå jag blir galen av sådant här!!!

Var ute i skogen i dag och tog jättefina bilder på tjejerna men nu har jag försökt få över bilderna till datorn hela kvällen utan att lyckas.
Blir snart tokig!!
Det var samma sak med mobilen som jag uppdaterade för ett par veckor sedan och efter det får jag inte över bilderna från mobilen till dator....
VARFÖR!!?!!

Nåja, jag får väl ta hjälp av min bror,  för min man är värre än jag :)
Eller be min datorhacker och underbara vän Therese om hjälp.

Annars har det varit en kanondag. jag har masserat 3 hundar idag.
Det verkligen berikar mitt liv när jag håller på med massagen. Jag får ett sådant lugn i kroppen. Det är så kul att se hundarnas utveckling. Jag får sådan kontakt med de hundarna som jag masserar och det ger mig massor med positiv energi ( till skillnad med datorkrångel!!)

Ni får lite "gamla" bilder så länge...












Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Haha, datahacker vete katten.... ;-) Men såklart jag kan hjälpa dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vännen du är suverän på datorer och mycket annat med <3
      Kram!!

      Radera