söndag 22 november 2015

Hundpromenad + trångt i fågelmataren

Idag träffade jag min bästa vän sedan snart 25 år!
Vi har hållt ihop i alla dessa år och även om det ibland går flera månader mellan träffarna så är det som igår vi sågs igår. Hon är en av de människor som jag verkligen kan prata om allt med och då menar jag allt och som jag litar på till 100%!
Hon är en enorm djurmänniska, har hund såklart :)
Men ni skulle se henne med hästarna, så fantastik, klarar inte Åsa av hästen ja då är det riktigt illa!!
Båda två tar ju inte allt på sådant allvar heller, kanske beror det på att vi har hållt på så länge (klart vi tar saker på allvar men jag tror ni förstår vad jag menar)
Vi brukar ta en hundpromenad på Ryaheden då och då.
Tror vi är de enda som har lyckats med att faktiskt nästan gå vilse där (näst intill omöjligt!!) vi babblar på medans vi går och har ingen aning om vart vi är påväg och hux flux vaknar vi till och undrar var vi är någon stans :)
Jag tog med Lilly idag för Lilly och Fia funkar jättebra ihop.
Fia är en svart mellanschnautzer söt som socker och go som en nallebjörn men ....det är svårt att ta foto på svarta hundar!!

Väl hemma igen efter en mysig, solig och lite småkall promenad matade jag fåglarna igen.
Kan lugnt säga att det var riktigt trångt runt lunchbuffen ;)

Nu vankas en ny vecka och snart så är vi inne i advent. 
Tiden flyger verkligen fram, ibland önskar man att dygnet hade fler timmar!!


 Söt som socker, go som en nallebjörn=Fia
 Riktigt vackert på Ryaheden idag!








Och vet ni jag har faktiskt lyckats överföra bilderna från i fredags när jag och Mia la spår helt själv!! De kommer senare i veckan.
Har ingen aning om hur jag gjorde men nu finns de sparade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar