söndag 9 augusti 2015

Utställning i Askersund

Idag var det dax för utställning i Askersund.
Jag, Lilly, Therese och Lystra.
Det blev en varm och lång dag men så rolig.

Lilly fick excellent och placerade sig som nr 3 i sin grupp, juniorklass. 
Är så fantastiskt glad!!
Träffade så många trevliga människor.
Gissa om jag blev glad när Ebbot med matte Cecilia och Tages matte Maria tittade förbi!!
Tack Maria för att du fotade!
Och grattis Lystra för ditt recervcert fina fluffet!! <3

Ibland så är ju hjärnan inte riktigt med....
Jag gjorde bort mig en aning när jag och Lilly äntrade ringen.
När det är min tur för individuell bedömning så säger domaren- Nu är det er tur att leka.
Jag säger va kul, ställer upp Lilly på bordet och han går igenom henne.
han säger något som jag inte riktigt uppfattar men förstår att han vill att vi ska ner på marken.
Jag utbrister glatt
-Vill du ha en trekant!
(menar ju förstås triangel!!!)
Han börjar skratta och då inser jag vad jag har sagt......
Han säger.
-Tror inte min fru skulle gilla det.
OJ så pinsamt :D
Kunde inte hålla mig för skratt utan skrattade mig runt TRIANGELN!!
Nåja det bjuder jag på och skyller på värmen ;)
Och som sagt det gick ju jättebra ändå!!
Tack alla fina människor för idag!!
 Fina Ebbot!!
 Lilly vill inte vara i buren mer när Lystra sitter utanför :)

 Finbesök....







4 kommentarer:

  1. Vilken dag!!! Härligt väder, fina resultat och ett riktigt gott skratt!! Kan inte bli bättre
    Kul att jag fick dela den med dig och de andra mysiga människorna
    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!! Det var en riktigt rolig dag :)
      Kramar!!

      Radera
  2. Fina Lilly!! Grattis till fin kritik!!

    SvaraRadera