söndag 30 augusti 2015

Långpromenad i Finnåker

Idag for hela familjen till Finnåker för en fika hos pappa och gå en lånpromenad där.
 Det är så vackert och det finns så fina stigar runt Finnåkers kursgård, väl värt ett besök!!

Jag hade som vanligt kameran i högsta hugg och det blev en hel drös med bilder så jag får nog dela upp det på några gånger :)

Hur som helst så skulle jag fota tjejerna bland lingonen, det var ett ställe fullt med lingon och ja vad gör man inte som "fotograf" slänger sig ner bland lingonen för att få så bra kort som möjligt. Helt plötslig känner jag att det sticker/svider till i nacken. Hmm förbaskade mygg...Vi börjar knalla vidare och då känner jag massor med stick eller bett på hela kroppen, tittar ner och jag är full med "pissmyror" som attackerar mig. Jag skriker som en stucken gris, maken och sonen kommer springande tjejerna stannar upp och undrar vad som händer. Ja det gick ju bra till slut när vi väl fick bort alla myror!!
Jag hade väl lagt mig i vägen för dem helt enkelt...
På tal om lingon...Både Sonja och Lilly är galna i blåbär, håll koll på Lillys tunga :)

Här kommer några av dagens alla bilder!


















2 kommentarer:

  1. Vilka härliga omgivningar det verkar vara där. Vackert! Fina bilder också
    Omysigt med krypen bara..... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är supermysigt, vi får ta en tripp dit med hundarna :)
      Kram!

      Radera