onsdag 8 juli 2015

Fotodag

Ja vad gör man en regnig dag som idag.....Jo varför inte ta fram kameran och fota mina älsklingar igen :=)

Det blir ju verkligen stadga träning när man fotar och just idag tänkte jag ta lite innebilder. Jag är ju verkligen inget fotoproffs men jag tycker det är sååå roligt att fota.
Vet inte om mina tjejer tycker det är lika kul som jag.....tveksamt.
Men med lite godis så :=)
Haha, ja det är inte lätt att få 3 st frallor att posera som man vill!!

Mina älsklingar:
Sonja, Lilly och Alma <3







Nej du matte nu orkar vi inte mer!!!

5 kommentarer:

  1. Hihi ja det är inte lätt att fota barn och djur :) men ack så roligt att se bilderna efteråt! Förhoppningsvis blir nån bild bra.. Av typ 100 tagna :) jättefina är dom tjejerna!! Kram på er i regnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Haha, ja eller hur!!
      Kramar!!

      Radera
  2. Men ååååh, så sött!! Somna på sista bilden var ju som pricken över i
    Underbara hundarna
    Kram från Berlin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det roligt!! De var helt slut :=)
      Kramar!!

      Radera