fredag 25 juli 2014

Vilken värme!!

Shit va varmt det är!!
Måste hålla stenkoll på valparna så de får i sig vätska ordentligt.
Alma är jätteduktig och diar valparna med jämna mellanrum trots att det tar hårt på henne i värmen. Det blir ju extra jobbigt när man är en digivande tik!

Jag har duschat både Alma och Sonja flera gånger idag.
Skulle vilja åka och bada med dem men det går ju inte nu.

Valparna har börjat leka så smått med varandra nu, de är så söta så man döööör!

Tänkte bjuda på en liten valpfilm. Blir nog ingen filmregissör av mig.
Lilla Smilla blev visst nödig mitt i filmdebuten, men nöden har ingen lag :)


Lite bilder också...
 Ebbot!

 Smilla är ute och spatserar :)

 Här blir kameran utskälld :)


 Puss på dig syrran!

 Igår var min nya matte och husse här och hälsade på. Jag ska precis som brorsan bo i Örebro!!
Jag passade på att provsova i nya mattes famn, sov som en stock. Där kommer jag att få det jättebra!!! 

 Håller med brorsan....man blir jättetrött av att få besök av sin nya matte och husse :)
Trevlig fredag kväll!!!

5 kommentarer:

  1. Hej! Det fungerar inte för mig att se filmen, det står att klippet är privat... Ha en trevlig fredagkväll!

    SvaraRadera
  2. Aj då... är ju inte så bra på det här med datorer :)
    Men ska försöka fixa det!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fungerar det, vad söta de är!Och hur kan de ha växt så mkt sen i onsdags?! :)

      Radera
  3. Åh, vad det kniper i hjärtat av att se filmen på bebisarna!! De är ju så galet söta. Orden räcker liksom inte till.
    För mig fungerade det bra att se klippet.
    Vad söt den sovande lilla är som bara ligger kvar när de andra kliver över!!!
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Va bra att det funkar nu!!
    Ja de utvecklas snabbt nu :)
    Visst är de rara hela bunten!! <3

    SvaraRadera