fredag 18 juli 2014

Promenad i sandgropen

Stackars Sonja har ju inte fått så mycket aktivering som hon är van vid så idag tog jag och Therese hundarna på en promenad i sandgropen, frallan Sonja, frallan Lydia och fluffet Lystra.
Vi bestämde att vi skulle träffas redan kl 10,00 så det inte skulle bli så varmt.....men det var redan 20 grader så det blev en kort promenad i värmen.

Efter det tog vi en fika hemma med lite valpmys.
Therese tog några riktigt fina närbilder på valparna.

Sedan var det dax för valparnas först smakprov på valpfoder.
Mousse med majsvälling, mums!!
Ofta så protesterar valparna och tycker det är jättekonstigt att smaka fast föda. 
Inte här inte, här smaskade de i sig som bara den, de till och med slickad på varandra för hälften hamnade ju utanför munnen :)
Vi får se om de är lika förtjusta imorgon.




 En typisk Sonja min!!





 Mums, mousse med majsvälling!!
 Vänta lite brorsan du har lite mums kvar på kinden, jag fixar det :)
Trevlig Fredag kväll!!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt det var i förmiddags! Mina doggs var trötta efteråt, vill jag lova.
    Kul att valpisarna käkar med så god aptit.
    De är ju för söta <3
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Sonja var också trött!!
    Så skönt att hon fick lite egentid idag,det behövde hon verkligen!!
    Kram

    SvaraRadera