söndag 11 augusti 2013

Utställning i Askersund

Idag var jag och min mysiga vän Therese och ställde ut Alma, Sonja och Lydia på Örebro läns KK;s officiella utställning i Askersund.

Regnet vräkte ner precis som när vi var i Borås, men vi hade en jättetrevlig dag trots regnet.

Min lilla Sonja blev BIRvalp med Hp, Alma fick Very Good med placering 3 unghundsklass är så stolt över mina fina tjejer!!! Lydia fick excellent placering 3 junkl!

Det blev en lång väntan tills Sonja fick gå in i BIS ringen men Therese hade fixat kaffe och jättegoda frallor :) Mot slutet var alla fem både blöta och trötta.


 Kritiker!
 Sonja med sin fina rosett!!

 Lite sista minuten fix innan vi ska in i ringen.

 Sonja och jag i ringen.

 3 små gummor.
 Alma och jag i ringen.
 Alma och Sonja.
 Lydia.
 Frallabus!
 Har man tråkigt får man roa sig själv...Jaga regndroppar är Sonjas favoritlek!

 Sonja och jag i BIS ringen valp. Som sagt det regnade rejält!!

 Lydia tar skydd mellan mattes ben.
Kan vi inte åka hem nu?!

1 kommentar:

  1. Tack för ännu en jättebra dag tillsammans!
    Ni är ett gäng pärlor och jag är så glad över er!
    Storkramen!

    SvaraRadera