lördag 30 september 2017

Utställning.....nej inte idag

Idag var det dax för Sture att få inta utställningsringen men så blev det inte, han var lite dålig i magen i natt. Jag var vaken till småtimmarna med honom som behövde gå ut och göra nr 2 mer en en gång. Nu är han ok i magen igen lilla hjärtat💙
Men när jag vaknade i morse efter en natt mer eller mindre utan sömn så bestämde jag och maken att vi är hemma, mest för Stures skull. Det var ju bara en liten inoff utställning så ja det fick vara , lite snopet men huvudsaken att Sture mår bra och nu är han på gång igen 😊
På ett sett var det ganska skönt faktiskt....att inte åka alltså, inte att Sture var dålig. Jag har haft lite ångest minst sagt.
Mina projekthundar för hundfrisörutbildningen blev godkända så nu måste jag plugga teori ( efter godkända hundar får man anmäla sig till examen😊) Dessutom kommer min kusin med familj från England nästa helg och jag har inte hunnit städa ordentligt på väääldigt länge, så det måste jag bara göra!!
Dessutom är jag fullbokad med behandlingar nästa vecka, så kul !!
Så idag har jag hunnit städa ur växthuset, fixat  lite inne, tvättat massor!!!!!! Varit med hundarna i skogen och fixat en lite sen födelsedagsmiddag till kära maken.
Vi gick till kyrkogården och tände ljus för Rex, farfar och mormor med. Rex är fortfarande med här ibland, han kommer och går, mitt hjärta 💗💞
Sture fick följa med till kyrkogården ( ja jag vet hundar får inte vara där men han följde med och hälsade på sin halvbror)
Imorgon är det städ som gäller och en lång prommis med hundarna!!




2 kommentarer:

  1. Så fina de är, vovvarna!! Tänk, att få rå om såna pärlor!
    Låter som du hunnit med massor idag! Det måste kännas väldigt bra! Utställning hinner ni med. Skönt att magbekymren försvann såpass snabbt.
    En stor kram från oss 💙

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, ja utställningarna hinner vi med!!
      Kramar

      Radera