söndag 17 september 2017

Så kom vi äntligen till svampskogen

I lördags morse kom vi äntligen till svampskogen och jag med en kamera som funkar 😊

Vi var ute tidigt för jag har haft bad och klipphundar både lördag och söndag. 

Nu är jag äntligen klar med alla mina 40 projekthundar till hundfrisörutbildningen så nu är det bara att böja plugga teori......inte så bara om ni frågar mig. Min hjärna har en förmåga att liksom vandra iväg till alla möjliga konstiga platser så fort det är tal om plugg, även om jag tycker det är kul och intressant, kan läsa samma sak 10 gånger och ändå inte ha en aning om vad jag läst, konstigt!

Hur som helst en hel del trattkantareller blev det och en och annan gul med + lite andra konstiga svampar som dock inte fick följa med hem.
Hundarna älskar att vara i skogen och springa omkring.
Nu börjar Sture bygga lite muskler med, han är sååååå fin den lilla guldklimpen💖











 Hund nr 40!!!!
Dvärgpudel Rufus, före och efter.

Nu ska jag slänga mig i soffan och inte göra ett dugg mer för nu är jag rätt så slut 😴😴

2 kommentarer:

  1. Så otroligt roligt att examen närmar sig! Du har verkligen jobbat hårt! All lycka till, vännen 💚
    Lycka till med pluggandet
    Kram

    SvaraRadera