fredag 13 november 2015

Vilken vecka!

Veckorna bara flyger fram, jag hinner knappt med.....kan man stoppa lite nu :)

Idag har regnet öst ner, jag menar verkligen öst ner!
Men det är bara att klänga på sig regnkläderna och ut.
Sonja fullkomligt älskar regn och snö. Hon är så söt när hon försöker jaga rengdropparna.
Alma därimot fullkomligt hatar regn, snö går väl an men regn!!!
Man får dra ut henne, hon lägger öronen bakåt och blänger på mig, precis som om hon tänker....Är du dum i hela huvudet, ska vi gå ut i det här vädret?!!
Annat är det när vi är på väg hem, då hinner man knappt med henne, hem ska hon och det är fort :)
Lilly hänger på men är väl inte stormförtjust hon heller.

Annars har jag jobbat och masserat ett gäng hundar i veckan.
Får sådan underbar respons från hundarna.
Det är verkligen en dröm att få hålla på med!!
Just nu är det ett gäng med agility hundar som jag går igenom förutom mina "stammisar".
Ja och så har jag hoppat in och hjälpt till på Lindesbergs Hundcenter och haft en valpkurs och en vardagslydnadskurs.
Det var också jättekul att få hålla kurs igen.

Det var i stora drag min vecka.
Eftersom det regnade så mycket idag och att det ju är så förbaskat mörkt nu när man är ute med tjejerna på em så får ni lite bilder från i söndags.





Trevlig Helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar