onsdag 4 november 2015

Nu så.....

Igår tog jag min dator och en kamera och drog iväg till Therese.
Har ju inte lyckats föra över bilderna på några dagar men som tur är finns datorproffset Therese och hennes man :)
TACK!!!

Vet faktiskt inte vad de gjorde men idag så fick jag faktiskt över bilderna, fråga mig inte hur.....:D

Tyvärr vet jag inte var de fina bilderna som jag tog i helgen har tagit vägen, men man kan ju alltid ta nya!!

Efter jobbet idag tog jag tjejerna ut i skogen,  det skymmer på fort nu.
Men jag köpte jättebra lampor på Ullared till tjejerna, bara att knäppa fast på halsbandet, superbra!!



 Konstig lila dimma jag har fångat på bild.
Nu syns dom
Bra va!!

2 kommentarer:

  1. Oj, hjälp! Ser ut som en lila flicka där ute i skogen. Kanske var en ängel som hängde med för att vaka över er ;-)
    Det var väl bra att det funkar nu iallafall! Är ju en viss fördel om man kan föra över bilder till datamaskinen...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det!! De brukar ju vara lila=positivt har jag hört!
      Kramar!!

      Radera