lördag 21 november 2015

Mysdag!

Igår var min fina vän Mia här med sina goa schäfrar Sante och Yossi.
Två riktigt snygga herrar  <3
Vi la spår till hundarna, fikade och pratade hund i massor. Hon är en så fin vän och det är så kul med vänner som man kan dela sitt intresse med!!
Vi tog massor med bilder men tyvärr får jag inte över bilderna på datorn igen, GRRRR!!!!
Kommer aldrig mer att göra en uppdatering...
Nåja shit happens och jag lovar att jag ska fortsätta försöka.
Jag hade "finkameran" med igår, vet inte om det är därför det inte går att överföra bilderna.... det gick häromdagen men igår kom det upp en ruta som inte har visat sig förut.
Något fel gör jag....men vad?!!!

Hur som helst så tog jag med "intesåfinakameran" idag när jag tog vår promenad och ja då går det att föra över bilder :)


Det var jättemysigt ute, solen sken och tjejerna tyckte det var toppen.
När vi kom hem började vi sätta upp adventsbelysningen ute, fixa till fågelmataren mm.

Nu ska vi äta schnitzel som min man har fixat, ett glas rött blir det också, lyx.








Trevlig kväll!!


2 kommentarer:

  1. Kul med spårträning!! Mindre kul med den eländiga datamaskinen!!
    Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men nu har jag fixat det!! Så bilder kommer :)
      Kram

      Radera