söndag 15 november 2015

En solig söndag

En solig söndag i November!
Jag och maken tog en tur till Galleri Vilan i Sällinge i förmiddags. Tjejerna var såklart med, de älskar att åka bil!!
De har verkligen fina saker där, man får en massa ideer!! Jag är väl inte den pyssliga typen men runt jul händer något i mig. Älskar att julpynta och ja jag börjar tidigt men sedan åker pyntet bort direkt efter nyår.

Väl hemma igen tog vi tjejerna på en promenad till Abbortjärn, det ligger bara 10minuters gångväg från oss men det är så mycket orm där på sommaren så jag går inte dit mer än på hösten/vintern....är inte så förtjust i ormar direkt.

Nu börjar mörkret lägga sig, jag och sonen ska baka lussekatter....ja som sagt jag är ute i god tid men jag lovar att i vår familj går de åt MASSOR med lussekatter fram till jul :)







Vackert eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Verkligen fina bilder!!
    Jag är också sugen att börja med julpyntet nu. Tror jag börjar lite under veckan som kommer. Mysigt
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det vackert!! Vi skulle ta en tur dit någon dag, nu när alla ormar sover :)
      Kramar!!

      Radera