lördag 14 februari 2015

Veckan som försvann

Den här veckan bara försvann!!

Mina tankar har varit hos min underbara vän Therese.
Kram vännen!!

Jag har hunnit massera 5 st hundar, pluggat lite, jobbat och legat nerbäddad i sängen några dagar så bloggen har minst sagt blivit lidande!!

Ibland har dygnet lite för få timmar...

Ute har flera dm snö förvandlats till flera cm is.
Det är igen förenat med livsfara att gå på skogsvägen.
Men min kära make åkte till Granngården och inhandlade broddar till oss båda så nu stapplar vi runt som värsta pensionärsparet i skogen :=)
Faktiskt riktigt bra!!!
För så här ser det ut på vägen.....
ISBANA!!!

 Då är det skönt att ta en avstickare från vägen in i skogen!







 Vet att bilden på Alma är jättesuddig men hon såg så rolig ut att jag bara måste ta med den!
Nu ska vi äta grillad entrecote med ugnsrostade grönsaker och till det ett gott glas rött.
Ha en skön alla hjärtans kväll!!

2 kommentarer:

  1. Åh, du är så underbar som finns där vid min sida i medgång och motgång. Få förunnat att ha såna vänner <3

    Vilka härliga bilder på dina störtmysiga doggs. De är pärlor alla tre.
    Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!
    Du har en underbar pärla du med<3
    Kramar

    SvaraRadera