söndag 8 februari 2015

Solen är här!!!!

Trots en hemsk huvudvärk som inte riktigt vill ge med sig så var jag bara tvungen att ta en promenad i solen!!
Det kändes som våren är liiite på väg nu.
Fåglarna kvittrar och snödropp från taken....
Härligt!!

Hemma igen fick jag lägga mig och vila skallen och nu småfryser jag och är helt slut, får se vad det blir av detta, dricker en balja te och lägger mig tidigt så kanske man är igång igen imorgon..
 Hacke hackspett smaskar på :)




 Har ni sett vilken gloria Lilly har!!



2 kommentarer:

  1. Härligt med lite sol!! Idag var det underbart att promenera, sol och 8 plusgrader!! Tror att Liv gillade vädret också, hon ville inte gå in igen! Fast det vill hon sällan i och för sig ;) hoppas att huvudvärken släppte! Kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Visst var det underbart!!
    Kramar!!

    SvaraRadera