fredag 20 februari 2015

Förberedelser inför utställning

Imorgon är det utställning i Kumla.
Lilly, Ebbot, Liv och Hazel kommer att vara med.
Ååå vad jag längtar efter att få träffa valparna igen!!

Jag kan verkligen sakna alla valparna.
Vet att de har fått de bästa tänkbara mattar och hussar som älskar dem lika mycket som jag gör!!


Det är bland det roligaste och häftigaste jag någonsin gjort att starta upp min kennel efter alla år med hund!!

Hoppas bara min lilla bebis inte busar för mycket, hon är ju liiiiite bortskämd och har ju knappt varit utanför Lindesberg utan mamma eller moster :=)



Lite valpnostalgi!!






















Trevlig fredag kväll!!


2 kommentarer:

  1. Åh gud va goa!! Och små!!! Tänk att de är så stora nu!! Förstår att du saknar dom, det skulle jag också göra om jag var du❤️Bebisarna!!!❤️

    SvaraRadera
  2. Ja visst var de små!! Tänk det är inte så länge sedan. Bilderna är tagna dagarna före första leveransen då var de nästan 8,5 veckor <3

    SvaraRadera