torsdag 19 februari 2015

Hundmassage

Nu rullar det på med hundar att massera.
Igår masserade jag en supertrevlig jättestor schäferhane.

Twist är som en stor nallebjörn.
Han har varit tjänstehund förut.

Han var som de flesta hundarna är liite tveksam till att börja med men efter en stund slappnade han av. Han tyckte det var så skönt att han satte sig i mitt knä på golvet och började prata:=)
När jag kom till tassarna och benen, där brukar de flesta hundarna tycka det är lite obehagligt men då SOMNADE han!!

Tyvärr han jag inte ta några bilder på snyggingen men det får jag göra nästa gång.

Imorgon ska jag till Hund Centret för en planerings dag inför ett nytt projekt.

Jag ska till veterinären med Sonja också för en liten check, hon har varit lite låg ett tag och gått ner i vikt så jag vill kolla upp henne lilla hjärtat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar