söndag 15 februari 2015

Lilly, Lystra och Millie!!

På förmiddagen träffade Lilly Lystra och Millie för en promenad och lite bus. Det var ju så halt så vi bestämde att bara släppa hundarna på ett fält för lite bus och lek i solen som faktiskt börjar värma lite.

Jag är verkligen lycklig över mina underbara vänner!!

Tre helt olika hundar som har jättekul ihop!!




















Väl hemma så förhörde min man mig på teorin inför massagen....
Shit var jag nervös innan så är det inget mot vad jag är nu.
Det jag inte trodde jag kunde fixade jag hyfsat det jag trodde satt hyfsat kunde jag inte alls!!!
Tur att det inte är förrän April, men det går fort dit.
Det är JÄTTEMYCKET att lära in, inte bara lite massage flum som vissa verkar tro....



2 kommentarer:

  1. Det var verkligen superroligt att ses. Alltid en riktig lyckoboost!! 💕
    Du kommer fixa plugget, det vet jag. Det går in lite i taget och så plötsligt sitter kunskapen.
    Jag håller tummarna!
    Stor kram!! 💕💕

    SvaraRadera
  2. Ååå tack vännen, jag hoppas det men just nu känns det lååååångt dit :)
    Kramar!!

    SvaraRadera