söndag 11 maj 2014

Söndag igen

Då var det söndag kväll igen.
Dagen började med en långpromenad i skogen som tur var så regnade det inte när vi var ute, det var riktigt skönt!

Väl hemma igen så var det dax för veckans genomgång av tänder, öron och klor.....Jag råkade klippa Alma i pulpan, kommer inte ihåg när jag klippte någon hund i pulpan senast. Som tur är har jag ett pulver hemma för att stoppa blödningen, lite pulver och en strumpa så var det ingen fara.

Efter det somnade de som vanligt tillsammans :)

 Alma vill alltid ha flocken samlad så hon tycker det är jättejobbigt att gå först med husse :)

 Lite Blod-stopp och en strumpa så ordnar det sig.

Trötta tjejer...

På eftermiddagen var vi och firade min brorsdotter som fyllde år igår.
Väl hemma igen tog jag tjejerna på en promenad i regnet. 
Snacka om att de blev skitiga....så in i duschen med båda två.
De ser inte så glada ut:)
Nu sover båda två och jag ska ta mig en kopp the och slappa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar