söndag 18 maj 2014

Helgen som gick

Oj va helgen gick fort!!

Men vi har hunnit så mycket...

Vi har börjat måla om vårat hus, jag har gjort i ordning trädgårdslandet och i fredag var det en hundträff med inriktning på personsök. Tyvärr hade jag jätte ont i huvudet då så jag var bara med en liten stund.

I morse innan det blev för varmt tog jag tjejerna på en promenad i skogen.
Det var alldeles stilla och tyst....så skönt.

 Här kommer det liljekonvaljer, en av mina favoriter!!
 Tjejerna på promenad.
 En trött Alma efter promenaden. Vi är så nyfikna på om det gömmer sig något i den lilla magen. Hon är på dag 21 nu :)

Lite bilder från målning och trädgårdsjobb.




 Halva huset vitt och halva gult...
Så här blev det tillslut.
Lök, palsternacka, rödbetor, morötter, pumpa, sockerärtor, sallad, mangold, spenat, dill, persilja, gräslök, koriander, kronärtskocka, jordgubbar, tomater, paprika, chili, hmm det känns som jag har glömt något....
 Tjejerna i solen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar