lördag 10 maj 2014

Lite shopping och vårmönstring i Lindesberg

De har ombyggnadsrea på Lindesbergs Hundcenter så jag inhandlade lite grejer till tjejerna.
Jag har en Puppiasele till Alma som jag är jättenöjd med, en sådan blev det till Sonja med, leksaker och tuggben blev det också.


 Visst blev hon fin!!

 Sonja gör som hon brukar, går runt med tuggisen och visar upp den för alla!! Alma börjar direkt leka med leksakerna.

På eftermiddagen åkte vi ner till centrum, åt en bit mat och kollade på alla bilarna. 
Några jättefina andra.....ja, jag vet inte, men kul är det och en härlig stämning!!


 En hel rad av fina bilar.



 I den här bilen var det fest kan jag lova!!
 Den här var en av mina favoriter....så söt!!
 Här var det också röj på hög nivå, partybussen :)

Det här är en riktig skönhet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar