fredag 28 februari 2014

Kompisar på besök

Idag kom Almas och Sonjas bästa kompisar på besök, Lydia och Lystra. Valpen Lystra bara växer och växer.

Det var full fart på alla fyra så det var inte så lätt att få bra foton på dem.

Efter promenaden var det dax för lite fika och hundsnack.

Tack Therese, Lydia och Lystra för ännu en trevlig eftermiddag!!

 Matte kommer dom inte snart?!

 Undrar vad som luktar så gott?
 Alma och Lydia i fyll fart. Sonja och Lystra kollar skogen.
 Man blir törstig av allt bus!!
 Kommer ni tjejer!!
Man blir trött av att springa så mycket, tur att matte finns som kan bära mig en liten stund. Sötaste valpen :)

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Men oooooo, vilka fina bilder du fick till!!!
    Mina blev mest suddiga av allt galet spring! Hahaha! Men kul hade de!
    Är det ok om jag lånar sista bilden?
    Tack så mycket för igår och STOR kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan tala om att jag fick en massa suddiga bilder jag med.
    Klart du får låna bilder av mig, bara att låna på!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera