lördag 15 februari 2014

Sonja jagar snöflingor

Hon är för skön min lilla Sonja!
Idag är det riktigt skitväder, det blåser och snöar med inslag av regn. Men som hundägare är det bara att klä på sig och gå ut ändå.

Sonja älskar att jaga regndroppar och snö. Hon ser så rolig ut när hon hoppar upp i luften och försöker fånga regndropparna eller snöflingorna, då glömmer man skitvädret och skrattar högt i skogen :)
Bilderna är lite suddiga för de är tagna med mobilen på ganska långt håll......men ni måste bara få se.









Ja vad säger man?! 
Min lilla clown :)

Väl hemma igen var det dax för bad av hund. Sonja och jag ska till Kumla imorgon på en liten inoff. utställning för att träna lite inför våren. Tyvärr tror jag inte det kommer att gå så bra. Veterinär besiktningen är mellan kl 8-11 och bedömningen i Sonjas ring börjar inte förrän kl 11.00, hon går som hund nr 72 i sin ring, så jag tror att hon har tröttnat när vi får gå in. En domare dömer ca 20-25 hundar i timmen. Det blir en låååång söndag....

Alma får vara hemma och myser med sina hussar, då mår hon som en prinsessa.

Ha en skön kväll!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha!! Vilken störtskön fralla hon är!!! Ser ut som en ballerina på några av bilderna.
    Lyckospark i baken inför imorgon! Det kommer gå kanon!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Ja visst är hon lite galen allt lilla hjärtat <3
    Tyvärr kom vi ju inte iväg på utställningen, men det går fler tåg!!

    SvaraRadera