söndag 20 oktober 2013

Spårövning.

Idag hade vi en hundträff vid rastgården med inriktning på spår. Vi var 6st som la lite nybörjarspår runt hundrastgården.
Jag tycker det är så roligt med de här träffarna! De är så otvingat, de som kan komma kommer och alla är så mysiga både hundar och människor, det märks att alla trivs!
Det är inte lätt att at bilder med mobilen samtidigt som man ska ha koll på tjejerna men här kommer några suddiga :)
 
 Tjejerna väntar medans jag lägger spår

 Början på ett av mina spår
 Therese och Lydia går deras spår.



2 kommentarer:

  1. Å, vad kul det var!! Och vad kul att du tog bilder på oss!
    Jag är fascinerad att det gick så pass bra med tanke på att det var första personspåret. Att det gick så bra måste ha att göra med att hon är såpass van att spåra vilt och förstår kommandot och röstläget på mig. Eller nåt...
    Kul!!

    SvaraRadera
  2. Det tror jag absolut, det är inte så stor skillnad. Hon är jätteduktig!!!

    SvaraRadera