lördag 26 oktober 2013

Godissök i mossan

I morse var jag med och hjälpte till med en hundmötarkurs som Sara på Lindesbergs Hundcenter anordnade. jag kommer att träna lite "problemhundar" i deras regi. Det är så kul att få förtroendet att träna hundar igen efter några år när jag "bara" har tränat mina egna och hjälpt vänner som har haft problem. Det var jättekul och det kändes som jag inte hade haft något uppehåll alls :)
 
Efter det trotsade jag och tjejerna regnet och tog en promenad i skogen, där passade vi på att köra lite godissök i mossan, inte det lättaste kan jag lova.
 





2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att du är igång med hundjobb igen. STORT lycka till!
    Vilken mysig mossa! Man vill typ lägga sig och sova på den!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!
    Visst ser mossan mysig ut!! Man får nästan lite julkänsla :)

    SvaraRadera