måndag 12 mars 2018

Lite av varje

Känns som dagarna bara flyger förbi!!
Tycker ju som ni vet att det är jättekul att blogga men tiden räcker inte alltid till tyvärr.

Sedan sist så har allt rullat på som vanligt. 
Jag är jättenöjd med den nya lasern. Den är fantastisk men det är ett lite annat sett att jobba på så jag lär mig sakta men säkert!
Den har fler laserpromber, en ledlampa mer ( för ytligare åkommor som tex sår, eksem, allergier, svamp mm, och en triggermätare.
På lördag ska jag på en kurs i human laser så jag kan börja jobba med hussar och mattar med 😊
Min gamla använder jag på små ställen tex tår, hasar, handlovar mm.

Jag har också handtrimmat en Jack Russel förra veckan.
Laika kom in som en lurvig liten tjej, 2 timmar senare och massor med päls lättare gick hon ut som en cool tjej. Det är jätteroligt att handtrimma hundar med bra päls som är precis rätt i tid att rycka så det släpper lätt.


Sedan måste jag bara visa mina orkidèer som fortfarande blommar förfullt, underbara!!




Nu ska jag snart åka och jobba. Ute regnar det så när jag och doggsen var ute idag blev vi genomblöta. Det slaskar som bara den, såååå tråkigt men nu väntar vi på våren!!💦💧
🌺🌻
Det blev ett kort inlägg, bara så ni vet att jag inte glömt bort er😉

2 kommentarer:

  1. Vad superroligt med nya lasern! Nu har du snart allt! Hon blev så otroligt fin, Laika! Du är ju helt otroligt duktig!
    Härligt när orkidéerna säger till att det är vår! Man bli då glad!!
    Kram på er!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Laika var så go. Nya lasern är fantastisk på större områden!
      Kram!!

      Radera