söndag 18 mars 2018

Laserkurs, solpromenad och pälsfäll

Ghhaaa va mina hundar fäller just nu. Från en dag till den andra. Ena dagen fäller de inget alls dagen efter fäller alla tre galet mycket 😅
Det blev bad av alla tre och kamning med furminator men ändå så ligger det drivor av frallapäls på golvet 😱

Nåja det går ju över men sååååå jobbigt när det är fällningsperiod, päls/hundhår överallt.

Igår var jag och Lilly på laserkurs igen. Jag går en kurs i humanlaser också eftersom det är så många mattar och hussar som när de har sett vad lasern gjort med deras hund.....säger....jag har lite ont i axlar, höft mm, tror du laser kan hjälpa mig? 
Jo visst kan jag behandla!!
Har behandlat både familj, vänner och några hussar/mattar med väldigt bra resultat så nu var det dax att gå en kurs i humanlaser med. Lilly var med för de behövde en hund till laserkursen för hund/häst som gick samma dag så hon var med och var lite projekthund där. Hon är så cool min Lilly, lätt att ha med överallt, älskar henne såååå mycket 😍
Det blev en väldigt intensiv, lärorik och rolig lördag!!

Idag sken ju solen igen. Våren är verkligen på väg!! 
Jag, maken, Alma, Lilly och Sture tog en riktigt lång promenad i morse medans tonårs sonen sov ( tonårs söner kan verkligen äta huuuur mycket som helst och sova😴 huuuur mycket som helst😅)

 Solen sken, fåglarna kvittrade och man kan ana att våren är påväg!
Väl hemma satt jag i solen mot husväggen med en kaffekopp, njutning på hög nivå, en skön söndag med andra ord😎

Fick till några bilder på Sture i solen 🌞




Vi önskar er alla en riktigt skön söndag!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med kursen! Blir ju perfekt för dig att kunna erbjuda husse/matte behandling. Tummen upp på den!
    Så fin han är, guldgossen!
    Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Ja det blir toppen :)
      Kram!!

      Radera