fredag 26 januari 2018

Lilly & Sture

Då var det fredag igen.
På söndag ska vi på NW kurs och min tanke var att ta med Lilly istället för Sture för hon är så duktig och tycker det är så roligt. Det tycker ju Sture med men där går det ju som sagt liiiite mer långsamt, man ska inte stressa, det är Stures filosofi😊
Men så blir det inte för Lilly har börjat löpa så hon har flyttat till pappa och Ejra några veckor. Hon började löpa två månader innan jag räknat med. Jag har hört flera tikar som har börjat löpa tidigare än beräknat i år.
Undrar varför?

Ja så då får Sture hänga med på söndag, faktum är att det är jättebra för honom.
Han är en så go kille med hjärtat på rätt plats, min SötSture 💗

Snön som föll förra veckan och förändrade landskapet till ett sagoland har på två dagar regnat bort så nu är det skitigt och blött igen 😒
Ja så några nya bilder har det inte blivit nu heller. Ljuset är ju inte det bästa ute.
Jag tog några fina bilder på Lilly och Sture för ett bra tag sedan.
De är fina ihop de där två.
Tyvärr är de ju lite för nära släkt så de får vara kompisar och inte mer😍
SnyggSture💖



Prinsessan Lilly💝

Ja och så mormor Alma💓
Trevlig Helg!!

2 kommentarer:

  1. Vilka underbart fina bilder på dina snygga hundar 😍 Superfina!!
    Blir roligt att se dig igen på söndag.
    Kram så länge

    SvaraRadera