måndag 12 juni 2017

Pollen, förkylning och magknip

Sonen har pollenallergi och de senaste veckorna har varit jobbiga för honom. Inte nog med det han drog på sig en dunderförkylning med, stackarn. Den delade han med sig till min man så de bägge har varit riktigt risiga i några dagar. Själv fick jag en släng av min kära mage som sa upp sig igen så nu ligger jag med magknip och kvider.......suck!!
😷
Vi har införskaffat en luftrenare till sonen, oj vilken skillnad det blev....Att vi inte gjort det tidigare. Kan verkligen rekommenderas vid allergi!
Ja, ja bara vi blir friska till nästa vecka för då drar vi på en efterlängtad semester. Min kära moster ska bo här och ta hand om hundarna. Så skönt med någon som vill komma hit och bo här med hundarna, det blir så mycket lättare då.

Annars har det inte hänt så mycket den sista veckan.

Här är lite bilder från i lördags morse mellan regnskurarna.
Konstigt väder föresten, ena sekunden sol nästa ösregn...






Jag kommer inte hinna blogga så mycket under semestern men snart är vi tillbaka igen!!
Trevlig midsommar får jag redan nu önska er alla!!💖

2 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt härlig semester, vännen! Hoppas på lagom mycket värme och ett överflöd av lugn och ro.
    Stor, varm kram!

    SvaraRadera