torsdag 27 juni 2013

Yoga och sömn inför utställningen

Imorgon bär det av mot Borås och Franska Bulldogs Klubbens special utställning. Jag är jättenervös!! Det är 142 st frallor som skall bedömmas. Jag har ju anmält både Sonja och Alma, nu hoppas jag bara att det inte krockar då Sonja går i en ring som nr 17 och Alma i en annan ring som nr 27.....Kanske jag får klona mig :)
Min jättemysiga vän Therese Svanbäck kommer från Lindesberg med sin Lydia. Det är alltid kul med trevligt sällskap som har samma intresse!
Ja vi får se hur det går.....Vi tar det som en liten trevlig mini semester.

Flickorna laddar upp med sömn och yoga :)


1 kommentar:

  1. Ååå, vad du är gullig!! Och en underbar vän är du också!! Minst sagt.
    Vilken underbar bild på Alma! Gullungen!
    ses i Borås!

    SvaraRadera