söndag 22 april 2018

"Ringträning" med frallor!!

I veckan kom min vän Mia med sina mysiga frallor Wilma och Arvid på besök.
Vi ska båda ställa ut i Västerås nästa helg (hjälp 😱 )
Jag Sture och Mia både Wilma och Arvid.
Vi har väl båda två minst sagt lite levnadsglada frallor som inte alls vet hur man ska uppföra sig i en ring. 
Sture har jag ju aldrig ställt ut och så börjar jag med en officiell utställning i Västerås.....hur tänkte jag där?!

Ja hur som helst så tänkte vi att vi får väl träna lite innan 😁
Ja jag kan lugnt säga att det blev en eftermiddag med MYCKET skratt och frallor som inte direkt gör som vi vill, men de struntar jag i för roligt hade vi och hundarna med!

Det får gå som det går helt enkelt, vi får väl sitta i skämshörnan och skratta jag och Mia 😅
Fina sunda hundar har vi i alla fall!!

 Arvid och Wilma
 Arvid poserar
 Sture på bordet
 Ja vad gör man inte för att hunden ska titta på mig och inte på allt annat?!😊
 Godis av matte💖
 Störningspattrullen😆

 Koncentration tack😅
Försök till gruppfoto....misslyckades totalt!!😁

Annars har veckan flytit på. Igår var jag i Stockholm på kurs i laser igen.
En jätteintressant delkurs. Nu har jag bara 2 lördagar kvar i avancerad laserteknik!

Och idag har det blivit lite trädgårdsjobb. Älskar våren när solen skiner 🌞
En skön vecka önskar vi er alla!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha,vad ni har haft roligt!!
    Kommer gå perfekt!! Syns ju lång väg!
    Ska också till Västerås men en annan dag, tyvärr...
    Lycka till, både Alex och Mia!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Synd att du inte går samma dag!!
      Kramar

      Radera