söndag 15 april 2018

Nu är våren här!

Nu är äntligen våren här. En månad sen enligt metorologerna på TV4 men nu är den här!!
Har haft en superskön helg. Behandlingar varvat med härligt umgänge med underbara vänner och såklart pyssel i trädgården.


Nu är växthuset städat. Plantorna har fått börja sin "inskolning" ute i växthuset några timmar per dag.
Vi har hämtat superfin jord hos en av mina absolut bästa vänner som har hästar. Den jorden är toppklass!!
Välbrunnen och full med näring.

Lystra, Silas och Therese var här i fredags. Jag kollad igenom Lystra som har haft lite besvär i sin skuldra. Hon fick laser och lite lätt massage. Silas som är Lystras son. En riktig snygging med massor av energi och karisma fick en omgång på vibrationsplattan, tror han tyckte det var ganska ok faktiskt 😊


Idag har jag och Sture gått en lång promenad med Åsa och Fia. Tyvärr glömde jag kameran, så typiskt 😞
Efter det blev det en hel del trädgårsfix. Nu är grillen igång efter det blir det soffan och TV resten av kvällen!!

Inte så många frallabilder denna gång men väl vårbilder!!

 Hej lilla hungriga humla 😍


En skön vårvecka önskar vi er alla!!

2 kommentarer:

  1. Åh, så härligt med våren!! Visst är det ljuvligt!! Den här årstiden är jag glad att jag bor här nere och inte i norrlNor där våren nog kommer utebli i år....
    Ha en riktigt bra vecka och tack snälla för att du hjälpte mig med hundarna!
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får vara glada att vi inte bor i norr :)
      Kram!!

      Radera