söndag 2 juli 2017

Semester

Oj va veckorna går!!
Nu var det jätte länge sedan jag hann skriva något på bloggen.
Men ibland hinner man inte med allt.....så är det, men vi finns kvar!

Vi har haft en underbar veckas semester på Alcudia, Mallorca.
30-35 grader varm i skuggan, sköna bad i ett turkosblått hav, god mat och dryck och masor med vila!!
Hade jag haft hundarna med hade jag gärna stannat några dagar till men efter en vecka så längtar man så mycket efter sina små frallisar så det gör ont (de hade det jättebra och blev minst sagt bortskämda av min moster 😊)
Vi åkte på måndagen men helgen innan var jag på hundfrisörutbildningen och kom hem sent på söndagkvällen så det blev lite stessigt där ett tag 😅

Efter det att vi kom hem har jag haft fullt upp med massager, laser och bad/klipp/trimmhundar. Hade tänkt ha lite ledigt men jag kan inte säga nej........
Men nu när den riktiga semestern börjar så verkar det vara lite lugnare så jag kan vara lite ledig. Jag älskar att jobba med hundarna så det gör mig inget men jag vet att kroppen behöver lite vila med.

Ja och så har ju såklart Lilly fyllt 3år den 30 juni!!
Jag kommer så väl ihåg den dagen hon och hennes små syskon kom till världen, det glömmer jag aldrig.
Jag fick ett riktig "gott och blandat" påse med valpar.
Åååååå vad jag älskar de hundarna. Alla 6 har en speciell plats i mitt hjärta, min första egna kull 💗
Alla 6 har en egen personlighet, är så trygga individer och så älskade av sina mattar och hussar. Jag kunde inte hitta bättre hem till de små liven!!

Nu hoppas jag att jag ska hinna blogga lite mer under de närmsta veckorna.
Här kommer lite blider från Alcudia Pins och Lilly med syskon som liten bebis.

 Så vackert!!
Jag älskar havet, hoppas jag får möjlighet att bo nära havet en gång till i livet!







 Vem blir inte glad över att mötas av det här varje eftermiddag?!

Utsikten från vårat hotellrum, precis vid stranden!!

Ja och så lite bilder på Lilly och syskonen; Liv, Smilla, Hazel, Ebbot och Tage 💖



 En påse gott och blandatvalpar💓
Jag är så ledsen över att Alma inte kan bli mamma igen efter som hon fick livmoderframfall och fick operere bort livmodern för bättre mamma får man leta efter!!

2 kommentarer:

  1. Vad ni verkar ha haft det härligt i utlandet! Välkomna tillbaka!
    Förstod väl att du inte skulle kunna hålla dig från att ta emot hundar! Tokfia där! <3
    Ja, det var verkligen en härlig valpkull. Man svimmade nästan av när man fick se dem. Ljuvliga. Inte klokt bara att tiden går så fort!!
    Kram, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, nej det går inte att hålla sig ifrån.....det är ju så förbaskat kul!!
      Visst var det en underbar kull.
      Kramar

      Radera