onsdag 12 juli 2017

Rex får egentid

Jag brukar försöka vara noga med att hundarna får lite egentid med mig. Tyvärr har det blivit lite si och så med det på sista tiden men å andra sidan har vi ju semester så de är med nästan hela tiden. Vi pysslar i trädgården och jag i mitt växthus. Det kommer MASSOR med tomater, vet inte hur vi ska kunna äta upp alla så har ni tips på tomaträtter så tar jag gärna emot det!! 😋

Men idag fick jag lite tid över så jag tog med Rex på en promenad ner till sjön. Vi eller ja han badade......lite.... han är lite skeptisk till att gå ut mer än till magen.
 Jag fotade honom både med hans fina Gustav & Evita halsband och hans fina sele också från Gustav & Evita. Det är en av de få selarna som jag tycker sitter bra på frallorna.

Det blommar också fullt i vår trädgård både i vår lilla "äng" och rosorna!! Oj vad det doftar underbart här nu. Man blir så glad av rosor och doften kan man ju bli beroende av 😊



 Hmmm, lite skeptisk men rätt skönt ändå.


 Min vackra kille 💓

 Vem blir inte glad av en bukett rosor eller ängsblommor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar