söndag 23 juli 2017

Bus i sandgropen och utställning i Köping

Igår morse innan det blev för varmt tog vi hundarna i blien och åkte till sandgropen.
Det var redan varmt men vi busade runt ett tag i hundarnas älsklingsställe.
Sedan hem och bada Rex för idag var det dax för utställning i Köping.

Det blev en riktigt trevlig dag. 
Rex var inte det minsta sugen på att springa "fint" i någon tråkig ring. Nej den killen vill bara leva livet så han visade sig inte alls bra faktiskt 😅
Men det är mitt fel också. jag har inte hunnit träna alls och det är stor konkurrens i frallaringen, 52st idag. 
Trots det blev han placerad som nr 3 med ett Very Good. Ett helt rätt beslut av domaren idag. Han tyckte mycket om Rex men som sagt han visade sig inte idag, bara att ta nya tag!!
Jag fick många fina kommentarer om honom av folk runt ringen och det var jättekul. 
Det blev inte några fina kort idag för mitt i allt gick min kamera sönder, tyvärr.

Imorgon börjar jag jobba igen efter en 5 veckor lång semester (jag har ju jobbat med massagen/laser och trimmet en hel del) Men vart tog dessa 5 veckor vägen?
Jaja bara att bita ihop, det kan ju bli en fin höst 😊







Rex kritik 💖

1 kommentar: