måndag 28 december 2015

Myspromenad med bästa vänner

Så kom snön.
Vi vaknade upp till ett snötäkt landskap och solen gick upp så vackert.

Jag hade bokat en träff med bästa vännerna och deras hundar hemma hos mig för en promenad i skogen och fika efteråt.
Det var Therese med Lystra, Lisa med Millie, Lillemor med Boss och jag med Alma, Sonja och Lilly.
Vilken tur vi hade med vädret.
Det blev verkligen en toppendag med mycket hundprat och skratt!!

Nu sover alla tre så skönt och jag ska slå mig ner i soffan och slappa ett tag.



 Alma talar om för unghunden Boss hur man ska uppföra sig :)





Riktigt vackert var det idag.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla, rara för idag. Det var verkligen en underbar dag!
    Hade så roligt. Min fluffhund ser väldans snöig ut....hmmmm.....man kan liksom skönja hennes passion i livet - SNÖÖÖÖÖ!!!
    Tack för fikat!
    KRAM!

    SvaraRadera