söndag 13 december 2015

Fotosession

Idag sken solen sådär underbart som den gör vid den här tiden på året.

Jag passade på att köra en liten fotosession i skogen med Gustaf & Evita produkter.
De har blivit riktiga mannekänger, tjejerna ;)

Vi var ute i nästan 2 timmar och njöt.
Tjejerna är ju ganska vana med att jag ligger och kryper runt på marken med kameran medans de ska stå stilla i en possition (jättebra stadgaträning!)
Jag är glad att ingen ser mig i skogen för då skulle de nog tro att jag är helt galen :)

Det blev så många kort så jag får dela upp dom, annars drunknar ni i foton.

Väl hemma kurar tjejerna ihop sig vid elementet, varmt och mysigt.
Själv fick jag fika med kaffe och lussebulle.





Ha en skön Luciakväll!!

2 kommentarer:

  1. Superfina bilder! Underbart väder ute också! Bara att njuta så mycket man kan
    Kram

    SvaraRadera