fredag 11 december 2015

Besök av underbara Liv

Idag kom Liv med matte Anna på besök.
Min lilla BH valp, hon har verkligen en speciell plats i mitt hjärta.
Ni kanske kommer ihåg att jag hade Liv i min BH hennes första dygn för hon var så svag, men den lilla kämpen klarade sig, därav nammnet Liv. Idag är hon en riktig snygging med mycket egen vilja!!

Hundarna körde frallabus och det kan gå riktigt tufft till.
Sedan blev det mysfika och  efter det fick Liv sin massage.
Hon fick mannekänga lite med i de nya halsbanden.
Visst är hon fin!
Matte köpte ett beigerutan halsband och en ny fin sele.

Jag uppskattar verkligen den fina kontakt som jag har med alla valpköpare, de är underbara hela bunten!
Liv i min BH, lilla hjärtat!!








Imorgon ska jag och Lilly stå i Franska Bulldoggens rasmonter på Hundmässan mellan kl 12-13,30 så är ni på mässan så kom och hälsa på!!

7 kommentarer:

  1. Tack själv!! Och vi är så glada att vi får komma och hälsa på! Lika roligt varje gång!! Du är toppen som uppfödare,massör och vän❤️Fina bilder, jag lyckades med några iaf! Otroligt att hon stod så fint, så trött som hon var...! Hon har sovit hela kvällen...zzzz....Är så oerhört glad och tacksam över att du kämpade med lila livet i BH:n, och att hon fick flytta hem till oss. Jag kan inte se ett liv utan Liv!❤️ Kram på er och pussa goaste tjejerna från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vilka fina ord, jag blir minst sagt rörd!!
      Kramar!!

      Radera
  2. Hoppas att ni får en toppendag imorgon, och mycket positiv respons!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Lilly var helt fantastisk idag.
      Kram!

      Radera
  3. Men försvann min första kommentar??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittad men inte där de brukar vara på mailen?!
      Men så fina ord, blir så glad!!
      ja som sagt jag och datorer, grrrr...
      KRAMAR!!!

      Radera
  4. vet inte Anna, jag har bara fått denna?

    SvaraRadera