fredag 20 september 2013

Hundträff

Igår var det dags för hundträff igen. Istället för promenad hade jag och Therese satt ihop en liten "aktiveringsbana", lite rallylydnad, balans, inkallning, slalom mm. Det kom 9 hundar i olika åldrar och med olika behov, här får alla träna på vad de vill, vissa behöver träna passivitet; att bara vara lugn bland andra hundar, jättenyttigt! andra inkallning, kontakt mm
Det var fullt upp med mina två tjejer men några bilder fick jag till :) Det var en jätteskön kväll så länge solen var framme,  kolla in solnedgången!!


 Therese och Lydia kör lite genomgång.


 Vilken solnedgång!!!




2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder på solnedgången!! Det var en nyttig träff för oss med och med inslag som behövs i vardagen.
    Lattjo bilder på mig, dock... ;) Tror jag ska sutta den där västen i storlek xxxxxl!! Hahaha!!

    SvaraRadera
  2. Visst var det en härlig solnedgång! Äh vi tränar hund och då är en väst perfekt!! Kram!!

    SvaraRadera